tirsdag 15. mai 2012

4 uker igjen!

Til lillemann ser lyset!
Nå gleder vi oss og er spente alle mann.

Gleder meg til å gå ut i permisjon om en uke, da fortsetter prosjektet med å male familiekøyen så slitne fedre kan rømme soverommet, evt gjester kan overnatte ;)
Den var først trehvit, så ble den beiset når alt skulle være brunt, nå blir den malt i tåkedis. Tenkte på hvitt men det hadde ikke passet inn pga de eggehvite veggene. Blir spennende dette. Oppdateringer kommer, vi får nå se om den blir ferdig;)




Etter MYE om og men og flytting av ildstedet ble ovnen til slutt plassert her etter Tom`s idé, og det er vi meget fornøyd med nå!
Jeg har til og med blitt vant til det store stålrøret, det eneste  jeg kommer til å bruke lenger tid til å bli komfortabel med er friskluftstilførselen. Ikke vakkert akkurat.
Anbefaler alle som skal kjøpe vedovn til nytt, TETT hus, å sjekke opp i dette før man handler. Ikke alle ovner er laget med hensikt til å brukes i et tett hus og da må de lage til slike lite fine anretninger bak som her.


Sofaene fra Living, Modern living moduler, er innviet og de er så fantastisk gode. Vi er så fornøyd med dem.


Her skal det komme en fin lampe over salongbordet, men det er umulig å bestemme seg. Har siklet litt på Tine K sin silkeplisse lampe i hvit, men vi får se hva jeg får tak i.

Det tar tid å innrede et helt hus, veggene er ganske tomme, men det kommer litt og litt!
Det mangler til og med lamper i halve huset, for et tiltak :)

Når jeg går ut i permisjon tenkte jeg at jeg skulle ta meg tid til å oppdatere bloggen med nytt navn og header, nå er vi jo ferdig å bygge hus:) Yey!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar