lørdag 26. januar 2013

Livegym.no

Det er ikke ofte jeg er med på nettkonkurranser ol men denne konkurransen kan jeg ikke unngå å være med på!

Premien er treningsutsyr for flere 1000 kr.

Jeg må omtale nettsiden og kanskje verve noen venner? ;)

Jeg er selvfølgelig medlem selv og har prøvd både yoga og styrketimer og er fornøyd med dem.
Dessuten er konseptet billig og bra!
50 kr mnd og du kan enten være med på livetimer eller arkivtimer. Mye å velge mellom og det hjemme i din stue eller på kontoret!
Få med familien, venner eller kollegaer og meld deg på i dag på livegym.no

Ps! Dersom du melder deg på etter å ha sett dette, gi meg en lyd så jeg får flere lodd i trekningen ;)
Takk på forhånd
Klem

3 kommentarer:

  1. Hei! Hvilken farge har du på veggene i entreen din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det er ferdigmalte plater i fargen Skagen

      Slett
  2. Ok! Takk skal du ha! Kjempe flott hus :DD

    SvarSlett