torsdag 23. februar 2012

Lampemareritt

Å velge lamper til et helt hus er litt av en utfordring.

Ikke bare ønsker jeg at det skal være litt gjennomført, men også at det ikke koster skjorta.
Hva er in? Hva er praktisk? Hva passer inn hos oss? Og, ja, jeg må jo få godkjenning til en viss grad og.

Tom var forberedt på en lysekrone over spisestuen og det passer forsåvidt inn. Men siden vi tegnet kjøkkenet har jo industrilampa tatt over. MEN der ble jeg nedstemt gitt.

Tilbake til lampejakt igjen da. Siden jeg da ikke fikk industrilampen min så måtte jeg vurdere andre alternativer.
Men falt tilbake på lysekrone igjen , så endte opp med denne kronen fra Lisbeth Dahl:

Ja så skal man liksom finne lamper til fire andre punkter i kjøkken/stue som skal passe denne.
Vurderer denne, Barometer fra Ikea(har allerede kjøpt stålampen og bordlampen i samme serie):
Har kjøpt denne for å se om den kan passe inn siden Barometer er utsolgt, Tidig fra Ikea:

Babyen får Skojig fra Ikea:

Gjestene i tv-stuen/gjestesoverommet får Beat fra Living:

Så var det jo alle de andre rommene da.
For ikke å snakke om baderomslampene, de haster mest og er verst å velge ut.

Ingen trapp er kommet denne uken. Skal si de skal få gå oppå hverandre neste uke, vi skal jo overta neste fredag så lenge alt går etter planen. Det er en uke til det. En uke på å montere trapp og kjøkken, gjøre elektrikerarbeid og rørleggerarbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar