tirsdag 28. juni 2011

Sunwing Resort & Spa Sandy Bay

Jeg ser at det er en del treff på bloggen min som følger av at folk googler navnet på innlegget så da tenkte jeg at jeg kan legge ut noen bilder her fra ferien vår så kan dere få se litt:)
Dette er absolutt en resort å anbefale, vi og gutten vår på 4 år storkoste oss, det var god mat og hyggelige ansatte. Frokostbuffeen var fantastisk, og det var middagsbuffeene på Fino og.
Det eneste jeg kan sette fingeren på var at omgivelsene utenom hotellet var ikke det helt store.
Men vi klarte oss utmerket på området i 2 uker.












Litt av bassenganlegget by night!




Sandy Bay




Moro i Sandy Bay


Famagusta

Utflukt med katamaran, absolutt å anbefale. Men helst med større barn enn vår fireåring. Han mistet litt tolmodigheten.

Mens i tivoliet i Aya Napa var han helt i spenn.
Var her om kvelden og det var kjempekjekt!



















Kvir meg ikke akkurat til å reise nei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar