torsdag 31. mars 2011

Sigdal Kjøkken

I dag har vi vært på Sigdal i Kanalveien. Vi fikk se kjøkkenet vårt i virkeligheten og ikke minst benkeplaten som vår kundekonsulent hadde valgt ut. Den var bare helt nydelig, driv-ved heter den. Vi valgte krom knotter til skapene og krom håndtak til skuffene. Kjøkkenet blir mye bedre enn først tegnet, med skap langs hele langsiden og sittebenk under vinduene i front. Det blir bare så nydelig. Ser for meg bord med drivved-plate og ben i kryss. Og selvsagt industrilamper over!
Kan nesten ikke vente til tegningene kommer i neste uke.
Men når det kommer til baderom så gruer jeg meg noe helt hinsides. Jeg har ikke kommet over et baderom jeg liker. Da tenker jeg på møblement da. Alt er så glatt, og kantete... Og flisemessig så er det jo så mye å velge i. Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha svart og hvitt, grått og hvitt,store, små, kvadratiske eller avlange fliser...Mønster, ikke mønster... Det blir nok noen runder på flisesentrene  ja!
Nei, vi får håpe vi får klarsignal i sommer så RH kan begynne å stelle i stand tomten vår...I Can`t wait!
Fortsatt god helg!



2 kommentarer:

  1. Hei :) Vi hadde det vannskelig med flisevalget og møbel vi og når det kom til å bestemme oss! Men vi gikk for god morgen serien fra ikea, den er "billig" så den kan byttes ut uten at det har kostet oss en formue!
    Du kan titte innom bloggen min å se om du syns de flisene :-) Masse å velge i, så lykke til! http://stinemikk.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Hei Stine!
    Liker kjempegodt rullesteinene dere har valgt(jeg har selvsagt vært inne før og sett;) )
    Heldigvis er det sikkert et år til huset er ferdig så vi har god tid. Men det er mye fint, tror det gjelder å velge noe tidløst, smaken endrer jo seg hele tiden!
    God morgen serien er veldig stilfull og ren men ikke for meg tror jeg.
    Liker bedre sånt som Freden serien, bare i hvitt da...men det er i dag...hvem vet..

    SvarSlett